Strona główna » Regulamin

Regulamin


alt

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO UK-SYSTEM

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez UK-SYSTEM Jerzy Krajewski, Urszula Krajewska, za pośrednictwem sklepu internetowego http://www.sklep.uk-system.pl/ (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez UK-SYSTEM Jerzy Krajewski, Urszula Krajewska z siedzibą w Łodzi, ul. Serenady 5a 92-603 Łódź, usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.

1 DEFINICJE

1.    Czas Realizacji Zamówienia – czas, w którym Zamówienie jest kompletowane przez Sprzedawcę, a następnie wydawane przewoźnikowi; Czas Realizacji Zamówienia nie obejmuje czasu dostawy (czasu między wydaniem Zamówienia przewoźnikowi a jego wydaniem Klientowi).

2.    Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).

3.    Klient – podmiot posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, który na warunkach wskazanych w Regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym oraz na rzecz którego świadczone są usługi drogą elektroniczną.

4.    Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

5.    Konto – usługa świadczona drogą elektroniczną; dedykowany Klientowi, modyfikowalny element Sklepu, tworzony po dokonaniu przez Klienta Rejestracji.

6.    Koszyk – usługa świadczona drogą elektroniczną; formularz stanowiący integralną część systemu zakupowego Sklepu, w której Klient zatwierdza przedmiot i warunki Zamówienia tj. rodzaj i ilość Towarów, dane do dostawy lub wystawienia faktury oraz sposób płatności.

7.    Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.

8.    Rejestracja – usługa świadczona drogą elektroniczną; procedura dokonywana przez Klienta w sposób wskazany w Regulaminie w celu założenia Konta oraz ewentualnego zrealizowania Zamówienia i korzystania z określonych funkcji Sklepu Internetowego.

9.    Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem http://www.sklep.uk-system.pl/, z wykorzystaniem którego Klient może w szczególności złożyć Zamówienie na dostępne Towary.

10.    Sprzedawca – oznacza UK-SYSTEM Urszula Krajewska, Jerzy Krajewski z siedzibą w Łodzi, ul. Serenady 5A 92-603 Łódź NIP: 728-23-03-702 REGON: 472272968, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki; email: sklep@uk-system.pl, będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego. Kontakt ze Sprzedawcą i sposób porozumiewania się:
    •    telefonicznie; numer telefonu: +48 514 952 622 (w Dni Robocze od godz. 9.00 do godz. 17.00);
    •    mailowo; adres poczty elektronicznej: sklep@uk-system.pl (w Dni Robocze od godz. 9.00 do godz. 17.00);
    •    listownie; adres miejscowy do doręczeń: ul. Serenady 5A 92-603 Łódź.

11.    Towar – produkty dostępne w Sklepie Internetowym, mogące stanowić przedmiot Umowy Sprzedaży; istotne właściwości Towarów udostępniane są na przypisanej mu podstronie Sklepu. 

12.    Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, zawarta według postanowień niniejszego Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, za pośrednictwem systemu sprzedażowego Sklepu.

13.    Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, prowadzące bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, ze wskazaniem istotnych jej warunków, dokonywane przy wykorzystaniu Koszyka.

2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

 1.    Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, w szczególności warunki składania Zamówienia i jego modyfikowania, zakładania i prowadzenia Konta, dokonywania płatności, realizacji dostawy, składania reklamacji, a także inne uprawnienia i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy.

 2.    Warunkiem korzystania ze Sklepu Internetowego jest zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja.

 3.    Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową Towarów, zarówno nowych jak i używanych. Sklep udostępnia również każdemu Klientowi bezpłatne usługi świadczone drogą elektroniczną całodobowo przez wszystkie dni w roku. Usługami tymi są: formularz Zamówienia, formularz Rejestracji i logowania, Konto, Koszyk, Newsletter.

 4.    W celu korzystania ze Sklepu Internetowego po stronie Klienta muszą zostać spełnione następujące minimalne wymagania techniczne: urządzenie z dostępem do sieci Internet, zainstalowana i zaktualizowana wersja przeglądarki internetowej Internet Explorer, Chrome, FireFox, Opera, Safari z włączoną obsługą JavaScript i Cookies, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). Rekomendowana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768 pikseli.

 5.    Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym oraz korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie lub uciążliwy dla Sprzedawcy oraz innych Klientów.

 6.    Sprzedawca zapewnia ochronę przekazu elektronicznego oraz treści cyfrowych poprzez stosowanie środków technicznych i organizacyjnych, w celu ich zabezpieczenia, w szczególności danych przed ich pozyskaniem przez osoby nieupoważnione, hasła dostępu czy programy antywirusowe i przeciwko niechcianemu oprogramowaniu. Jednocześnie Sprzedawca wskazuje, iż korzystanie z sieci Internet i usług świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone przedostaniem się do systemu teleinformatycznego i urządzenia Klienta szkodliwego oprogramowania, jak również nieuprawnionym dostępem do danych Klienta przez osoby trzecie. W celu minimalizacji niniejszych zagrożeń, Klient powinien stosować odpowiednie zabezpieczenia techniczne np. z wykorzystaniem programów antywirusowych lub chroniących identyfikację Klienta w sieci Internet.

 7.    Umowy zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

3 REJESTRACJA

1.    W celu założenia Konta i uzyskania statusu zarejestrowanego Klienta oraz możliwości zobaczenia cen produktów oraz ich zakupu, należy dokonać uprzednio procedury Rejestracji.

2.    Rejestracja dokonywana jest przez Klienta za pośrednictwem interaktywnego formularza, który udostępniany jest w procedurze składania Zamówienia po uaktywnienia pola „Załóż konto”. Klient wypełnia formularz stosując się do odpowiednich komunikatów wyświetlanych w formularzu podczas jego uzupełniania (Klient podaje swoje prawdziwe dane oraz te oznaczone jako obowiązkowe). Konto Klienta nie jest aktywne automatycznie. Musi zostać aktywowane przez Administratora sklepu. Z chwilą potwierdzenia aktywowania konta przez Administratora, które zostanie przesłane na adres e-mail Klienta, zostaje zawarta umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną prowadzenia Konta ze Sprzedawcą na czas nieokreślony.

3.    Klient może wypowiedzieć umowę prowadzenia Konta w każdym czasie, poprzez wysłanie takiego oświadczenia woli Sprzedawcy. Wypowiedzenie jest skuteczne z chwilą jego otrzymania przez Sprzedawcę. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę prowadzenia Konta z 7-dniowym terminem wypowiedzenia, jeżeli Klient narusza postanowienia Regulaminu lub powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

4.    W procesie Rejestracji, Klient podaje hasło, poprzez które następnie uzyskuje dostęp do Konta. Klient ma obowiązek chronić hasło i nie może udostępniać hasła osobom trzecim. Konto jest niezbywalne.
    
4 ZAMÓWIENIE

1.    Informacje zawarte w Sklepie Internetowym nie są ofertą w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, lecz stanowią zaproszenie do składania ofert przez Klientów.

2.    Zamówienia można składać całodobowo, przez wszystkie dni w roku, z zastrzeżeniem, że ich realizacja odbywa się w Dni Robocze w godzinach od 9 do 17.

3.    Zamówienia składać mogą Klienci, którzy mają status zarejestrowanego użytkownika Sklepu Internetowego.

4.    Klient sporządza Zamówienie poprzez wirtualne dodawanie Towarów do Koszyka. Skuteczne dodanie powoduje, iż w zakładce Koszyka zmienia się wskaźnik Towarów na liście Zamówienia. Listę tę można dowolnie modyfikować.

5.      Po potwierdzeniu wyboru Towarów, Klient wskazuje w formularzu Zamówienia formę wysyłki Zamówienia, formę płatności oraz dane do wysyłki, dane do faktury oraz wybiera dokument sprzedaży (faktura lub paragon). Po skompletowaniu Zamówienia, Klient zatwierdza je oraz przesyła do Sprzedawcy poprzez uaktywnienie przycisku „Zamawiam i płacę”, uprzednio oświadczając zapoznanie się z Regulaminem Sklepu i zaakceptowanie jego warunków.

6.    Każdorazowo, przed wysłaniem Zamówienia do Sprzedawcy, Klientowi wskazywane jest podsumowanie Zamówienia w celu jego potwierdzenia tj. suma całkowita i informacje szczegółowe Zamówienia.

7.    W procesie składania Zamówienia, do chwili uaktywnienia przycisku „Zamawiam i płacę” istnieje możliwość wykrywania i korygowania błędów przez Klienta w Zamówieniu i jego modyfikacji, poprzez system sprzedażowy Sklepu. Po tym momencie, Klient może zmienić Zamówienie, w szczególności skorygować błędy we wprowadzonych danych, do chwili nadania przesyłki z Towarem poprzez bezpośredni, niezwłoczny kontakt ze Sprzedawcą.

8.    Składając Zamówienie, Klient składa Sprzedawcy ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje poprzez przyjęcie ww. oferty przez Sprzedawcę, w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.

9.    Czas Realizacji Zamówienia wynosi do 7 (siedmiu) Dni Roboczych. W przypadku niektórych Towarów, produkowanych lub sprowadzanych na specjalne Zamówienie Klienta, Czas Realizacji Zamówienia może się wydłużyć. Klient zostanie mailowo poinformowany o planowanym terminie Realizacji Zamówienia. Realizacja Zamówienia w przypadku przelewu bankowego rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty przez Sprzedawcę.

10.    Po ww. Czasie Realizacji Zamówienia, Towar wydawany jest przewoźnikowi.
    
5 CENY I PŁATNOŚĆ

1.    Na stronach Sklepu podane są ceny netto i brutto, jednakże faktyczna cena do zapłaty przez Klienta to cena brutto (zawiera wszystkie cła i podatki, w tym VAT). Cena ta wyrażona jest w złotych polskich i nie zawiera kosztów przesyłki. Łączna cena Zamówienia obliczana jest według wyborów dokonanych przez Klienta w formularzu Zamówienia, zgodnie ze stawkami tam wskazanymi. Cena wiążąca wskazywana jest w podsumowaniu Zamówienia w momencie jego wysłania do Sprzedawcy.

2.    Klient może wybrać jedną z następujących form płatności:
•    przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy; 
•    płatność gotówką - w przypadku odbioru osobistego w siedzibie firmy;
​​​​​•    płatność elektroniczną za pomocą serwisu PayNow - przelew online lub BLIK.

3.    Klient jest zobowiązany uiścić płatność za Zamówienie najpóźniej w terminie 3 (trzech) dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

4.    Na każdy sprzedany Towar wystawiany jest dokument sprzedaży w postaci paragonu lub faktury VAT. Dokument sprzedaży stanowi potwierdzenie istotnych elementów złożonego Zamówienia.

 5.    Ceny podane w Sklepie mogą ulec zmianie (w szczególności w ramach akcji promocyjnej lub wyprzedaży Towarów), z zastrzeżeniem, iż warunki Zamówienia nie mogą ulec zmianie w stosunku do Klienta, który złożył ofertę w sposób wskazany powyżej, przed dokonaniem zmiany cenowej.
    
6 DOSTAWA

 1.    Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polski, chyba że strony Umowy Sprzedaży postanowią inaczej.

 2.    Przesyłki dostarczane są w sposób wybrany przez Klienta, z zastrzeżeniem, iż Klient może wybrać jedną z następujących form dostawy Zamówienia:
•    za pośrednictwem firmy kurierskiej;
•    odbiór osobisty.

 3.    Koszt wysyłki uiszcza Klient. Koszt ten obliczany jest na podstawie cen dostawy wskazanych w formularzu Zamówienia i opcji dostawy wybranej przez Klienta. Po dokonaniu tych wyborów przez Klienta, koszty te doliczane są do kwoty Zamówienia w podsumowaniu. Koszty dostawy wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek od towarów i usług (VAT).

 4.    Towar nadawany jest pod adres wskazany w formularzu Zamówienia. Sprzedawca skontaktuje się z Klientem niezwłocznie, jeżeli źle wypełniony formularz uniemożliwia skuteczne doręczenie Zamówienia.

 5.    Czas dostarczenia Zamówienia na terenie Rzeczpospolitej Polski trwa do 6 (sześciu) Dni Roboczych, liczonych od momentu skompletowania i nadania Zamówienia przez Sprzedawcę (zakończenia Czasu Realizacji Zamówienia).

 6.    Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ma obowiązek ustalić niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik powinien zrobić to również na żądanie Klienta, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Klienta z chwilą, kiedy przesyłka zostanie mu wydania.

    7 REKLAMACJE

1.    Sklep UK-System ma w swojej ofercie zarówno towary nowe, bez wad, jak i towary używane. Stan danego towaru opisany jest na jego stronie. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych Towarów z umową. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, lub żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Rękojmia na towary używane sprzedawane w Sklepie UK-System wynosi 1 (jeden) rok. 

2.    Klient może złożyć reklamację za pośrednictwem strony http://www.sklep.uk-system.pl/, w Panelu klienta wybierając opcję ”Reklamacje – Napisz zgłoszenie”, lub pisząc bezpośrednio na adres email sklep@uk-system.pl. Po złożeniu reklamacji i potwierdzeniu jej przyjęcia przez Sklep UK-System, Klient powinien dostarczyć Sprzedawcy reklamowany Towar wraz z dowodem zakupu, chyba że Sprzedawca i Klient ustalą inaczej.

3.    Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do zgłoszenia złożonego przez Klienta.

4.    O rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedawca powiadomi Klienta w wiadomości wysłanej na adres podany przez Klienta w reklamacji.

5.    Procedura reklamacyjna dotyczy odpowiednio usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. 

8 GWARANCJA
 
1.    Wybrane Towary w sklepie UK-System objęte są gwarancją producenta – firmy UK-System. Informacja na temat gwarancji podana jest na stronie danego produktu. Realizacja uprawnień wynikających z otrzymanej przez Klienta Karty Gwarancyjnej następuje bezpośrednio u Sprzedawcy, będącego jednocześnie producentem wybranych towarów. Podzespoły elektroniczne nie są objęte gwarancją.

2.   W przypadku sprzedaży dokumentowanej Fakturą VAT, niepodlegającej Ustawie z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" lub Ustawie z dnia 27 lipca 2002 roku "O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego" strony umowy: Klient i Sprzedawca, na podstawie Art. 558 Par. 1. Kodeksu Cywilnego wyłączają rękojmię na sprzedawane towary. Wybrane Towary objęte są wyłącznie gwarancją producenta zgodnie z informacją o gwarancji zawartą w opisie towaru.


3.   Firma UK-SYSTEM z siedzibą w Łodzi ul. Serenady 5a udziela gwarancji na sprawne funkcjonowanie swoich produktów na okres zapisany w karcie gwarancyjnej.

4.   Gwarancja poręcza dobrą jakość i prawidłowe działanie wyrobu.

5.   Gwarancja zobowiązuje producenta do nieodpłatnego usunięcia wad sprzedanego wyrobu w terminie 14 Dni Roboczych od daty dostarczenia do naprawy. Kupującemu przysługuje prawo do wymiany wyrobu na nowy, wolny od wad, w przypadku:
- gdy naprawa jest niemożliwa,
- gdy po trzech naprawach gwarancyjnych w dalszym ciągu występują w nim uznane wady.


6.   Eksploatacja powinna się odbywać zgodnie z instrukcją obsługi przyrządu, a do wyrobów do których producent nie dołącza oddzielnej instrukcji obsługi, zgodnie z danymi zawartymi w obowiązujących normach dotyczących wyrobu.

7.   W przypadku wystąpienia usterki, urządzenie należy dostarczyć wraz z kartą gwarancyjną i kompletnym wyposażeniem.

8.   Karta gwarancyjna bez pieczęci, podpisu sprzedawcy i daty sprzedaży jest nieważna.

9.   Przed wykonaniem naprawy wadliwego urządzenia nabywca powinien skontaktować się z producentem w celu określenia zakresu uszkodzeń i objawów nieprawidłowej pracy urządzenia lub załączyć opis wspomnianych zagadnień. Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą e-maila, telefonu lub poprzez stronę internetową http://www.sklep.uk-system.pl/ (Panel klienta – Reklamacje – Napisz zgłoszenie).

10.   Gwarancja traci ważność w przypadku:
- zerwania plomb lub numerów seryjnych albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację,
- uszkodzeń mechanicznych,
- uszkodzeń spowodowanych niewłaściwą eksploatacją, niezgodną z instrukcją obsługi,

- uszkodzeń powstałych w wyniku wyładowań atmosferycznych,
- uszkodzeń powstałych na skutek szkodliwego promieniowania,
- uszkodzeń powstałych na skutek zwarcia instalacji elektrycznej,
- poprawek w karcie gwarancyjnej za wyjątkiem zmian nanoszonych przez producenta.


11.   Pojęcie ”wady wyrobu”, o której mowa w niniejszych warunkach napraw gwarancyjnych, nie obejmuje: konserwacji przewidzianych w instrukcji obsługi, wymiany i naprawy zużywanych w sposób naturalny podzespołów oraz ich zabrudzenia, wymiany materiałów eksploatacyjnych (także baterii i akumulatorów), a także instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania.

12.   
Producent nie ponosi odpowiedzialności za utracone dane i związane z tym następstwa oraz za poprawność działania oprogramowania.

13.   W pozostałym zakresie warunki niniejszej gwarancji normuje Kodeks Cywilny.     

 9 ZWROTY

1.    Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia objęcia rzeczy przez Konsumenta. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

2.    Do zachowania niniejszego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu oraz dołączanego do Zamówienia. Skorzystanie przez Klienta z tego wzoru nie jest dla niego obowiązkowe.

3.    W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności (przelewem na konto wskazane przez Konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy sprzedaży), w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej Umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    
4.    Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.

5.    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

6.    Bezpośrednie koszty odesłania Towaru do Sprzedawcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi Klient będący Konsumentem.

7.    Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
    
10 POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone zostały w Polityce prywatności.
 
    11 ZMIANA REGULAMINU

1.    Sprzedawca może zmienić niniejszy Regulamin z ważnych powodów prawnych lub technicznych dotyczących funkcjonowania Sklepu.

2.    Zarejestrowani Użytkownicy zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu w wiadomości e-mail, wysłanej na 14 (czternaście) dni przed wejściem w życie Regulaminu w nowym brzmieniu. W tym czasie, Klient ponownie musi zaakceptować lub odmówić akceptacji Regulaminu.

3.    Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową treścią Regulaminu.
    
12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.    Każdy Klient może zrezygnować z każdej z usług, które Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną, w każdym momencie ze skutkiem natychmiastowym poprzez powstrzymanie się od korzystania z takiej usługi, chyba że Regulamin stanowi inaczej.

2.    Zobowiązania Klienta wynikające z Umowy spełnione są w momencie uiszczenia należności za Towar i dostarczenie oraz odbioru Towaru, dokonanych zgodnie z Zamówieniem.

3.    Wszelkie materiały, w tym elementy grafiki, kompozycja tych elementów, znaki towarowe oraz inne, dostępne w Sklepie stanowią przedmiot praw wyłącznych, w szczególności stanowią przedmiot ochrony praw autorskich i praw własności przemysłowej. Wykorzystywanie materiałów udostępnianych w Sklepie w jakiejkolwiek formie wymaga każdorazowo zgody Sprzedawcy.

4.    W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa powszechnego, w szczególności ustawy z dnia 23.4.1964 r. – Kodeks cywilny, ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego i ustawy z dnia 30.05.2014 r. – o prawach konsumenta.

5.    W zakresie umów zawieranych między Sprzedawcą a Klientami niebędącymi Konsumentami, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta niebędącego Konsumentem.

6.    W razie sporu ze Sprzedawcą, Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Konsument może zwrócić się również o mediację lub rozstrzygnięcie do innego sądu polubownego (skorzystać z alternatywnych metod rozstrzygania sporów tzw. ADR). W tym celu należy dostarczyć do Sprzedawcy, w zależności od woli Konsumenta, wniosek o mediację lub wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Jeżeli spór dotyczy wady Towaru, należy mieć na uwadze, iż skorzystanie z pomocy sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej możliwe jest po zakończeniu procesu reklamacyjnego u Sprzedawcy. Szczegółowe informacje dotyczące dostępu do tych procedur dostępne są u organów je prowadzących, w tym na stronach internetowych, które one prowadzą. W pozostałych przypadkach, określając właściwość miejscową sądu kierować się należy regułami określonymi w ustawie z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 101 z późn. zm.). Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

Data wejścia w życie Regulaminu: 23 września 2016 r.









ZAŁĄCZNIK
WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
 
 
Adresat: UK-SYSTEM Jerzy Krajewski, Urszula Krajewska
adres do zwrotu: ul. Serenady 5a 92-603 Łódź
e-mail kontaktowy:  sklep@uk-system.pl
 
 
– Ja niżej podpisany (imię i nazwisko konsumenta lub nazwa firmy) …………………………………………………………………………………………………
niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów: …………………………………………………………………………………………………
– Nr zamówienia:
…………………………………………………………………………………………………
– Powód zwrotu (opcjonalnie):
…………………………………………………………………………………………………
– Data zawarcia umowy:
…………………………………………..
– Adres konsumenta/firmy:
…………………………………………………………………………………………………..
– Nr rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot pieniędzy:
…………………………………………………………………………………………………
– Podpis konsumenta:
……………………………………………..
– Data: …………………………….
 

Przejdź do strony głównej
Kontakt
  • UK-System
    ul. Serenady 5a
    92-603 Łódź
    NIP: 728-23-03-702
  • E-mail:sklep@uk-system.pl
  • Telefon+48 503 033 199
  • Godziny działania sklepu9.00 - 17.00 (od poniedziałku do piątku)
Zmiana języka
PolskiAngielski
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ